Dat influencers een grote invloed hebben op het modale koopgedrag, weten we al langer. Maar wat als je 40 influencers tegelijk inzet om de heerlijke producten van Geurwolkje te promoten voor de Nederlandstalige markt in België? Dan krijg je magie!
Geurwolkje: haal wellness in huis
Geurwolkje is een Nederlandse winkel en webshop die onder andere prachtige diffusers en heerlijke essentiële oliën verkoopt. Hun missie is simpel: ontspanning is DE SUPERKRACHT die mensen in staat stelt te bereiken wat ze écht willen in het leven. Hoe is dit mogelijk? Ontspanning maakt ons vriendelijker, sneller, meer gefocust, gezonder en slimmer. Hoeveel mooier zou de wereld zijn als we allemaal meer ontspannen waren?
Geurwolkje x België
Geurwolkje gelooft in influencer marketing. Sterker nog: ze realiseren zelf honderden samenwerkingen per maand! Om deze lijn door te trekken naar België, rekende Geurwolkje op Adman Agency. Voor deze campagne hebben we onze Adman Agency Squad ingezet en stelden we hen de vraag: hoe creëer jij thuis een ontspannend moment met Geurwolkje?
Adman Agency Influencer Squad campagne – 40x impact
Voor deze campagne selecteerden we 40 Belgische influencers die gedurende 2 weken systematisch content op hun platformen deelden. We behaalden hierdoor deze resultaten voor Geurwolkje:
- TikTok: 29.106 views
- Instagram Reels: 32.705 views
- Instagram Stories: 16.122 impressies
De campagne behaalde een overall engagement van 6,5%.