Geurwolkje x Adman Agency Squad: zichtbaarheid en verkoop creëren op de Belgische markt

Dat influencers een grote invloed hebben op het modale koopgedrag, weten we al langer. Maar wat als je 40 influencers tegelijk inzet om de heerlijke producten van Geurwolkje te promoten voor de Nederlandstalige markt in België? Dan krijg je magie!

Geurwolkje: haal wellness in huis

Geurwolkje is een Nederlandse winkel en webshop die onder andere prachtige diffusers en heerlijke essentiële oliën verkoopt. Hun missie is simpel: ontspanning is DE SUPERKRACHT die mensen in staat stelt te bereiken wat ze écht willen in het leven. Hoe is dit mogelijk? Ontspanning maakt ons vriendelijker, sneller, meer gefocust, gezonder en slimmer. Hoeveel mooier zou de wereld zijn als we allemaal meer ontspannen waren?

Geurwolkje x België

Geurwolkje gelooft in influencer marketing. Sterker nog: ze realiseren zelf honderden samenwerkingen per maand! Om deze lijn door te trekken naar België, rekende Geurwolkje op Adman Agency. Voor deze campagne hebben we onze Adman Agency Squad ingezet en stelden we hen de vraag: hoe creëer jij thuis een ontspannend moment met Geurwolkje?

Adman Agency Influencer Squad campagne – 40x impact

Voor deze campagne selecteerden we 40 Belgische influencers die gedurende 2 weken systematisch content op hun platformen deelden. We behaalden hierdoor deze resultaten voor Geurwolkje:

  1. TikTok: 29.106 views
  2. Instagram Reels: 32.705 views
  3. Instagram Stories: 16.122 impressies

De campagne behaalde een overall engagement van 6,5%.

Een kijkje in de campagne? Klik hier! 

Wil je ook met jouw bedrijf ook actief inzetten op influencer marketing? Contacteer ons vrijblijvend en dan bekijken we of onze aanpak een match is voor jouw bedrijf.