Verhoog de vindbaarheid van jouw bedrijf met het juiste SEO advies

Sneller gevonden worden door mensen die zoeken wat jij te bieden hebt? Say no more. We analyseren je volledige website, voeren een audit uit en geven je gepast advies over de zaken waar jij het nog beter kan doen om hoger te ranken in zoekmachines.

Hero image over SEO rankings per pagina

Meer bereik met een hogere positie

Het is zelden zo dat iemand voorbij de eerste pagina van een zoekmachine navigeert. Het is niet voor niets dat ze alles na pagina 3 ’the search engine ‘graveyard’ wordt genoemd. Zorg dus dat je website voldoet aan alle vereisten om hoger te ranken. Niet zeker hoe je website het nu al doet? Vraag een SEO-audit aan en we bekijken het voor jou.
Mockup google search console op laptop

Van technische optimalisatie tot de juiste content-strategie

Om het goed te doen in de SEO-wereld, zijn er heel wat zaken waar je rekening mee moet houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld de technischere zaken die in de code van de website aangepast worden tot de teksten die op je website verschijnen. Anderzijds mogen de links die op en naar je website gelinkt staan, ook niet over het hoofd gekeken worden. Een hele resum aan belangrijke punten om rekening met de houden, waar wij jou met plezier bij helpen.

SEO integreren is belangrijk voor de duurzaamheid van je marketingstrategie

Het grote voordeel van SEO, is dat je op lange termijn gratis verkeer naar je website trekt, zonder al te grote investeringen te moeten doen. Het nadeel: het duurt langer en vereist heel wat werk in het begin. Maar doordat je op lange termijn zo goed rendeert, ondersteunt het de duurzaamheid van je marketingstrategie. Daarnaast integreert het naadloos met heel wat andere tactieken. Denk maar aan adverteren in zoekmachines. Door deze twee te combineren, vorm je een sterk front om zo veel mogelijk posities in te nemen in de zoekresultaten.

Mockup google search console op laptop

Search Engine Optimization audit

Wat mag je verwachten en hoe krijgen we resultaten
  • Onboarding: wanneer er een nieuwe samenwerking start, beginnen we steeds met een onboarding. Tijdens deze onboarding, proberen we zoveel mogelijk informatie te vergaren om je bedrijf zo goed mogelijk te leren kennen. Hierdoor kunnen we op langere termijn snel schakelen en betere keuzes maken.
  • Audit: van zodra we meer weten over wie je bedrijf is en waar het voor staat, gaan we aan de slag met het uitvoeren van de SEO-audit. Hierin gaan we verschillende punten na op vlak van technische SEO, on-page SEO, content en links en zo bepalen we wat de huidige status is van de website, waar de quick wins liggen en hoe we op lange termijn onze posities gaan verhogen en versterken.
  • Zoekwoordenonderzoek: om te weten waar je toekomstige klanten op zoeken, starten we altijd met een zoekwoordenonderzoek. Hiermee spotten we vaak nog opportuniteiten en kijken we waar je op dit moment al op gevonden wordt en welke posities je hiervoor behaalt. Op basis van dit onderzoek zie je al snel hoeveel maandelijkse zoekopdrachten er zijn naar zoektermen relevant aan jouw diensten en/of producten.
  • SEO advies: op basis van de audit en het zoekwoordenonderzoek, stellen we een plan van aanpak op. Hierin duiden we de punten aan die geoptimaliseerd moeten worden, hoe we dit doen en wie dit idealiter op zich neemt. Vaak gebeurd dit in coördinatie met de websitebouwer.
  • Monitoren en beheer: van zodra het plan van aanpak klaar is, heb je de optie: volg ik het zelf op? Of laat ik het over aan de experts? Indien je ervoor kiest om dit aan ons over te laten, volgen we de ontwikkelingen op, coördineren we de optimalisaties vanuit het plan van aanpak en sturen we het plan bij op basis van de doelstellingen die werden afgesproken.
  • Marketing Monthly: last but not least, je wil natuurlijk weten wat je investering heeft opgebracht. Daarom voorzien we maandelijks steeds een focus-moment (naast de doordeweekse communicatie natuurlijk). Tijdens deze meeting, bespreken we de behaalde resultaten, merkwaardige conclusies en volgende stappen die we willen ondernemen. Belangrijk is dat we hier zowel jouw als onze visies laten samensmelten voor de ultieme aanpak waar iedereen achter staat.

SEO-audit & je digitale marketing strategie

  • Account management kan meteen van start gaan
  • Samenwerking van minimum 3 maanden
  • Vanaf €2500 per maand excl. BTW*
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Selecteer een optie