Social media management & content creatie

Heb je zelf geen tijd of goesting om te posten? Ben je steeds uren aan het nadenken over wat je nu weer kan delen? Voelt het managen van sociale mediakanalen aan als een verplicht nummer? Geen idee hoe je leuke content kan maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

you're roasted klant adman agency
adman agency matterof match client

Waarom social media management uitbesteden?

  1. Bespaar tijd en focus op de zaken die  belangrijk zijn voor jou – social media beheren vraagt tijd & expertise
  2. Consistent aanwezig zijn en top of mind blijven bij je doelgroep
  3. Meer online interactie met je bedrijf – authentieke conversaties zijn key om online te winnen.
  4. Inzicht in cijfers – ook social media is data-driven! We sturen strategie bij waar nodig en koppelen terug over de vooruitgang van onze samenwerking

Wat begrijpen wij onder social media management?

Met je bedrijf actief zijn op social media heeft heel wat voordelen: je werkt aan je positionering, je creëert vraag naar je producten, je zorgt dat mensen fan worden van wat je doet en hoe je het doet en op lange termijn genereert het heel wat omzet. Maar de keerzijde is dat het heel tijdrovend is. Daarom zijn onze services zodanig ontwikkeld om je te ontzorgen.

  • Strategie: we vertrekken vanuit een overkoepelende marketingstrategie – hoe past sociale media in het plaatje? Op welke kanalen gaan we inzetten?
  • Content creatie: het maken van foto’s, video’s, grafische elementen, short & long copy
  • Planning: we werken een content kalender uit en zorgen dat alles netjes online komt
  • Community management: we reageren op comments en berichtjes en gaan interacties aan
  • Analytics: omdat we ook willen dat je social media endeavours een positieve ROI met zich meebrengen, volgen we de cijfers nauw op en sturen we de strategieën bij waar nodig

“Adman Agency is een verlengstuk van ons bedrijf, zij staan in voor de totaliteit van onze marketing en zorgen ook voor een totale ontzorging – helemaal wat wij als bedrijf nodig hebben. Dankzij hen hebben we een creatieve en doeltreffende aanwezigheid online, met aangepaste content op verschillende kanalen, terwijl wij ons zelf kunnen focussen op onze eigen sterktes – de werking van Matter of Match.”

Lieselot Peeters
Founder Matter of Match

Social media management

Wat mag je verwachten van een samenwerking?
  • Onboarding: We proberen zoveel mogelijk informatie te vergaren om je bedrijf zo goed mogelijk te leren kennen. Hierdoor kunnen we op langere termijn snel schakelen en betere keuzes maken.
  • Accounts opzetten of optimaliseren: in het geval dat er al een account is waar actief op gewerkt werd, starten we met een audit van dit account. Afhankelijk van hoe je hierop scoort, zitten er vaak al quick-wins bij die helpen bij het optimaliseren van je resultaten. In het geval dat er nog geen account bestaat, zetten we dit volledig voor jou op.
  • Content creatie, planning, opvolging & rapportage: op basis van cijfers & strategie werken we een planning uit, maken we de content die nodig is (visuals,video, copy…) en gaan we alles netjes inplannen. Jij hoeft alleen feedback te geven!
  • Marketing Monthly: last but not least, je wil natuurlijk weten wat je investering heeft opgebracht. Daarom voorzien we maandelijks steeds een focus-moment (naast de doordeweekse communicatie natuurlijk). Tijdens deze meeting, bespreken we de behaalde resultaten, merkwaardige conclusies en volgende stappen die we willen ondernemen.

Social media management & content creatie

  • Account management kan meteen van start gaan
  • Samenwerking van minimum 3 maanden
  • Vanaf €750 per maand per kanaal, excl. BTW*
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Selecteer een optie

News & Stories