Vind nieuwe klanten, vergroot je bereik en richt je op laaghangend fruit. Door de adverteren in zoekmachines, ga je efficiënt aan de slag met je marketinginvesteringen. Richt je naar de mensen die al actief op zoek zijn naar jouw producten of services en laat je investering optimaal renderen. Ga het gesprek aan met één van onze experts voor een persoonlijke aanpak.
Pluk laaghangend fruit
Efficiënt omgaan met je marketingbudget? Dan is adverteren in zoekmachines zoals Google, zeker een interessante piste om te verkennen. Door te adverteren via bijvoorbeeld Google, bereik je enkel personen die al op zoek zijn naar de producten of services die jij te bieden hebt. Elke klik die je naar jouw website genereert, is dus iemand die meer wil weten over hoe jij hen verder helpt.
Kijken of je al goed bezig bent? Vraag je Google Ads audit aan
Nog niet zeker of je klaar bent voor een samenwerking? Wanneer je een audit voor je Google Ads account aanvraagt, analyseren we je hele account op basis van een audit die rekening houdt met wel 60 factoren.
Adverteren in zoekmachines
Wat mag je verwachten en hoe krijgen we resultaten
- Onboarding: wanneer er een nieuwe samenwerking start, beginnen we steeds met een onboarding. Tijdens deze onboarding, proberen we zoveel mogelijk informatie te vergaren om je bedrijf zo goed mogelijk te leren kennen. Hierdoor kunnen we op langere termijn snel schakelen en betere keuzes maken.
- Audit of nieuw account opzetten: in het geval dat er al een account is waar actief met geadverteerd werd, starten we met een audit van dit account. Je account wordt beoordeeld op basis van 60-punten. Afhankelijk van hoe je hierop scoort, zitten er vaak al quick-wins bij die helpen bij het optimaliseren van je resultaten. In het geval dat er nog geen Google Ads account bestaat, zetten we dit volledig voor jou op.
- Google Ads en Google Analytics setup: natuurlijk willen we ook meten wat er wel en niet werkt voor jouw bedrijf. Daarom gaan we aan de slag met het correct instellen van zowel Google Ads als Google Analytics zodat alle data die we nodig hebben, goed doorkomt.
- Zoekwoordenonderzoek: om te weten waar je toekomstige klanten op zoeken, starten we altijd met een zoekwoordenonderzoek. Op basis van dit onderzoek zie je al snel hoeveel maandelijkse zoekopdrachten er zijn naar zoektermen relevant aan jouw diensten en/of producten en hoeveel de gemiddelde maandelijkse investering zou zijn als we hier optimaal op willen inzetten.
- Monitoren en beheer: adverteren in zoekmachines is geen set-and-forget aanpak. Om deze tactiek zo efficiënt mogelijk in te zetten, sturen we op wekelijkse basis het account bij in functie van de vooropgestelde doelstellingen. Hier maken we aanpassingen op basis van conclusies die we uit data en experimenten halen.
- Marketing Monthly: last but not least, je wil natuurlijk weten wat je investering heeft opgebracht. Daarom voorzien we maandelijks steeds een focus-moment (naast de doordeweekse communicatie natuurlijk). Tijdens deze meeting, bespreken we de behaalde resultaten, merkwaardige conclusies en volgende stappen die we willen ondernemen. Belangrijk is dat we hier zowel jouw als onze visies laten samensmelten voor de ultieme aanpak waar iedereen achter staat.
Adverteren in Google & Digitale marketing strategie
- Account management kan meteen van start gaan
- Samenwerking van minimum 3 maanden
- Vanaf €1500 per maand excl. BTW*