Kneipp heeft onlangs een heerlijke nieuwe holistische lijn gelanceerd: Body Mind & Balance. Deze complete lijn van verwenproducten heeft een bijzonder ‘balancerend’ effect: het geeft nieuwe energie of juist meer rust, afhankelijk van wat jij nodig hebt op dat moment. Om deze prachtige lijn goed te lanceren, hebben we voor Kneipp een influencer campagne opgezet voor de Belgische markt.
Kneipp: 130 jaar merkgeschiedenis
Kneipp is een gevestigde waarde in vele huishoudens. En ja hoor, trying is believing. Wanneer je een Kneipp-product hebt geprobeerd, wil je niets anders meer. Kneipp is lief voor het milieu en de planeet, geen chemische nasties in de producten: gewoon lekker natuurlijk!
Body Mind & Balance
Om de heerlijke nieuwe lijn nog meer onder de aandacht te brengen, hebben we voor Kneipp Benelux een influencer campagne uitgewerkt met onze Adman Agency Squad. We stelden hen de vraag: hoe creëer jij balans in je leven, en wat betekent dat voor jou?
Adman Agency Influencer Squad campagne – 50x impact
Voor deze campagne selecteerden we 50 Belgische influencers uit onze Squad die gedurende 2 weken systematisch content op hun platformen deelden. We behaalden hierdoor deze resultaten voor Kneipp:
- De content op Instagram heeft een engagement rate van 13,87%
- De content op TikTok heeft een engagement rate van 7,65%
- In totaal genereert de campagne 100.278 impressies.
Elma, product manager bij Kneipp Benelux, omschrijft onze samenwerking zo:
“Deze toffe samenwerking resulteerde in hele mooie resultaten.”