Voor Accountable – de app die Belgische zelfstandigen helpt om hun boekhouding moeiteloos op orde te houden – leverden we een reeks authentieke UGC-video’s aan. Die zetten ze slim in binnen hun advertising, met één duidelijk doel: meer sign-ups. En guess what? De resultaten logen er niet om. Dankzij de herkenbare, geloofwaardige content steeg het aantal app-downloads aanzienlijk.
INTRO
Accountable is een innovatieve app die zelfstandigen in België ondersteunt bij het moeiteloos beheren van hun financiën. De app heeft een uitgebreid aanbod aan functies, waaronder boekhouding, facturatie, banking en belastingaangiften. Allemaal geïntegreerd op één handig platform.
Accountable weet als geen ander hoe belangrijk vertrouwen is voor hun doelgroep. Daarom kiezen ze bewust voor UGC in hun advertenties – en dus ook voor ons. Want met authentieke content van echte gebruikers, push je geen verkooppraatje, maar vertel je een verhaal dat écht blijft hangen.
DE VRAAG: UGC
Wij leverden twee reeksen van straffe UGC-video’s aan bij Accountable – gemaakt door echte gebruikers, met echte verhalen. Accountable ging ermee aan de slag in hun advertising en zette de content slim in om de voordelen van de app uit te lichten.
Het resultaat? Een opvallende stijging in het aantal app sign-ups.